نحوه عودت کالا در فروشگاه اینترنتی لاستیک مارکت
هدف لاستیک مارکت ارائه بهترین کالا و خدمات در سریع ترین زمان به مصرف کنندگان محترم است . کلیه تایرها قبل از ارسال و تحویل توسط کارشناسان ما از لحاظ کیفیت و سلامت بررسی شده و سپس در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
شرایط عودت کالا بعد از 7 روز
1- در صورتی که کالای خریداری شده ، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد .
در این صورت اشکال یا نقص فنی ناشی از تولید حداکثر تا 7 روز پس از تحویل تایر به لاستیک مارکت اطلاع داده شود.
لازم به ذکر است که مصرف کنندگان عزیز نباید لاستیک ها روی رینگ سوار کرده باشند و همچنین باید بسته بندی لاستیک را نگه داشته و همراه تایر تحویل دهند.
2- در صورتی که تایر خریداری شده از لحاظ سایز و مشخصات با جزئیات ذکر شده در سایت تفاوت داشته باشد
این مغایرت باید حداکثر ظرف 12 ساعت پس از تحویل به لاستیک مارکت اطلاع رسانی شود . اگر مغایرت بدون استفاده از کالا قابل مشاهده باشد ، مثل رنگ ، سایز و برند کالا باید در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد .
3- انصراف مشتری از خرید
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی صرفا به کالاهایی تعلق می گیرد که باز نشده باشد . هرگونه تغییر در ظاهر بسته بندی ، باز شدن بسته بندی اولیه و برچسب حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد غیر ممکن خواهد بود.
اگر هنوز کالا ارسال نشده باشد ، باید به واحد پیگیری سفارش ها لاستیک مارکت اطلاع داده شود .
اگر مشتری پس از دریافت کالا منصرف شود ، حداکثر ظرف مدت 4 روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد .
با توجه به توضیحات گفته شده ، عودت کالا در صورتی امکان پذیر است که کارشناسان خدمات پس از فروش تایید کنند که کالا باز نشده باشد ، در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
کالا را چگونه باید ارسال کنید ؟
لطفا قبل از اقدام به عودت کالا حتما با کارشناسان خدمات پس از فروش تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی خود داری فرمایید . حتما فاکتور خرید را همراه کالا ارسال فرمایید .