0

پاسخ به پرسش های متداول

سوالات متداول حساب کاربری

1) چطوری باید در سایت ثبت نام کرد؟

پاسخ: شما می توانید از منوی بالا سمت چپ صفحه یا از این لینک در سایت لاستیک مارکت ثبت نام کنید. برای نام کاربری خود می توانید از شماره تلفن همراه خود یا ایمیل استفاده کنید. هر کدام از این دو کادر را که پر کنید به عنوان نام کاربری شما استفاده خواهد شد.

2) آیا امکان ویرایش مشخصات پس از ثبت نام وجود دارد؟

پاسخ: شما می توانید پس از ورود به سایت لاستیک مارکت، و ورود به پنل کاربری خود، اطلاعات حساب کاربری تان را ویرایش کنید.

3) آیا امکان بازیابی رمز عبور وجود دارد؟

پاسخ: اگر رمز عبور خود را فراموش کرده باشید، می توانید در قسمت ورود به سایت روی گزینه فراموشی رمز کلیک کنید. و ایمیلی را که موقع ثبت نام از آن استفاده کردید را وارد کنید. تا لینک بازیابی رمز عبور برای شما ارسال شود. شما می توانید رمز جدید را برای ورود به سایت لاستیک مارکت در آنجا تغییر دهید.

4) ایمیلم را وارد کردم اما ایمیلی برام ارسال نشده؟

پاسخ: گاهی وقت ها ممکن است ایمیل ها اسپم (spam) شوند، به خصوص اگر شما از حساب کاربری گوگل استفاده کنید ممکن است این اتفاق بی افتد.

5) آیا می توانم به اطلاعات خریدهای قبلم دسترسی داشته باشم؟

پاسخ: برای دیدن اطلاعات خرید های قبل خود، ابتدا باید وارد حساب کاربری تان شوید. و از قسمت مدیریت سفارشات، می توانید اطلاعات خریدهای قبل خود را ببنید.

 

سوالات متداول ثبت و پیگیر سفارش

1) می خواهم از سایت لاستیک مارکت خرید کنم، اما به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چطور مطمئن شوم که بعد از خرید، لاستیک برام ارسال خواهد شد؟

پاسخ: نماد اعتماد الکترونیکی، به کسب و کارهای آنلاین اعتبار می بخشد. این نماد بعد از بر رسی عملکرد فروشگاه اینترنتی، و نحوه عملکرد آن به قوانین، توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به آن کسب و کار اعطا می شود. برای اطمینان بیشتر می توانید در پایین صفحه اصلی سایت لاستیک مارکت و با کلیک روی نشان نماد اعتماد الکترونیکی، از معتبر بودن فروشگاه مطمئن شوید.

2) آیا برای خرید از سایت لاستیک مارکت حتما باید در آن عضو بود؟

پاسخ: بله، یکی از قوانین خرید در فروشگاه اینترنتی، عضو بودن کاربر در آن است. بنابر این حتما باید در سایت عضو شوید. عضویت در سایت لاستیک مارکت چند مزیت دارد:

1- به سادگی می توانید سوابق خرید خود را ببینید.

2- لیست علاقه مندی های خود را بسازید.

3- نقد و بررسی و نظرات خود را در سایت بنویسید.

4- در جریان فروش های ویژه قرار بگیرید.

5- اگر کالایی ناموجود بود، در جریان موجود شدن آن قرار بگیرید.

3) در چه ساعاتی می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ: شما به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته می توانید سفارش خود را ثبت کنید. اما توجه داشته باشید که سفارش های شما در لاستیک مارکت، در روزهای کاری ارسال می گردد.

4) آیا می توان لاستیکی را که موجود نیست سفارش بدهم؟

پاسخ: خیر، شما فقط می توانید لاستیک های را که در سایت لاستیک مارکت با وضعیت موجود و همره با قیمت مشخص شده اند را خریداری کنید. در صورت موجود نبودن لاستیک می توانید با استفاده از گزینه " موجود شد به من اطلاع بده " در اولین زمانی که لاستیک مورد نظرتان در سایت لاستیک مارکت موجود شد، از آن مطلع شوید.

5) آیا می توانم سفارش را لغو کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ: تا قبل از تایید نهایی سفارش و زدن دکمه اتمام خرید می توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف کنید یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و پرداخت وجه، این امکان دیگر برایتان وجود نخواهد داشت. و باید برای لغو یا ویرایش سفارش خود با ما تماس بگیرید.

6) سفارش خودم را ثبت کردم، برای اطمینان از ارسال باید با لاستیک مارکت تماس بگیرم؟

پاسخ: خیر، پس از ثبت سفارش و اتمام خرید، مراحل پردازش سفارش شما از طریق پیامک یا ایمیل برایتان ارسال می شود. و در صورت لزوم، کارشناسان فروش لاستیک مارکت با شما تماس خواهند گرفت.

7) آیا می توانم سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ: خیر، به خاطر تسریع شدن فرآیند پردازش و ارسال سفارش و کم شدن اشتباه انسانی در ثبت سفارش، شما کاربران عزیز باید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

 

سوالات متداول لاستیک های موجود در سایت لاستیک مارکت

1) اگر لاستیک موجود نباشد، چه مدت طول می کشد تا در لاستیک مارکت برای فروش عرضه شود؟

پاسخ: گاهی ممکن است وضعیت برخی از لاستیک ها در سایت به " ناموجود" تغییر پیدا کند. و زمان دقیقی برای عرضه دوباره آنها وجود ندارد. با این حال ما در لاستیک مارکت تمام تلاش خود را می کنیم، تا این کالاها در کمترین زمان ممکن در سایت موجود کنیم. اگر قصد خرید لاستیکی را دارید که وضعیت آن در سایت " نا موجود " یا به زودی است می توانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه مجدد لاستیک در سایت لاستیک مارکت، از گزینه به " من اطلاع بده " که در صفحه محصول قرار دارد، استفاده کنید تا هنگام موجود شدن آن در سایت، از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع رسانی شود.

2) آیا امکان دارد کالایی را که سفارش می دهم موجود نباشد؟

پاسخ: کالاهای دارای قیمت که وضعیت موجود در سایت لاستیک مارکت را دارند، قابل سفارش گذاری هستند. بنابر این برای ثبت سفارش این کالاها نیاز به استعلام موجودی نیست. و اگر موجودی لاستیکی در سایت کم باشد، هنگام سفارش در سایت به شما نشان داده خواهد شد.

3) آیا تعداد خرید یک مدل لاستیک از لاستیک مارکت محدودیتی دارد؟

پاسخ: به طور کلی هیچ محدودیتی برای ثبت سفارش تعدادی از یک لاستیک در لاستیک مارکت وجود ندارد. ولی امکان ثبت سفارش بیشتر از تعداد موجودی برای شما وجود دارد.

4) آیا تاریخ ساخت لاستیک، در سایت لاستیک مارکت به روز هست؟

پاسخ: به طور کلی سعی کردیم که تمام لاستیک های موجود در سایت لاستیک مارکت، تاریخ تولید به روزی داشته باشند. ولی در کل تاریخ تولید تمامی لاستیک ها در صفحه محصول آن ها درج شده است و شما می توانید در آنجا از آن مطلع شوید.

5) چطوری می شود مشخصات فنی لاستیک ها فهمید؟

پاسخ: فروشگاه لاستیک مارکت به عنوان یک فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه فروش تایر، سعی کرده است تمامی مشخصات فنی لاستیک را مثل کد سرعت، کد وزن، میزان چسبندگی لاستیک و سایر مشخصات فنی دیگر را به صورت کامل در صفحه هر محصول قرار دهیم. تا امکان مقایسه لاستیک ها برای شما وجود داشته باشد.

 

سوالات متداول پرداخت

1) مبلغ سفارش را چطوری می توان پرداخت کنم؟

پاسخ: در حال حاضر فقط امکان خرید به صورت آنلاین در سایت لاستیک مارکت در دسترس است. و شما با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب می توانید هزینه سفارش خود را پرداخت کنید. اما امکان پرداخت سفارش به صورت پرداخت در محل در تهران وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر می‏توانید به صفحه روش‌‏های پرداخت مراجعه کنید.

2) با کارت چه بانک هایی می توانم مبلغ سفارش را آنلاین پرداخت کنم؟

پاسخ: شما با استفاده از تمامی کارت های بانکی عضو شتاب، می توانید هزینه سفارش را خود را در سایت لاستیک مارکت و از طریق درگاه اینترنتی بانک پاسارگاد به صورت آنلاین پرداخت کنید.

آیا امکان پرداخت هزینه در محل وجود دارد؟

این امکان در حال حاضر فقط برای شهر تهران امکان پذیر است.

3) اگر پرداخت آنلاین ناموفق بود، و مبلغ از حساب کم شد، چه کار باید بکنم؟

پاسخ: گاهی ممکن است هنگام پرداخت آنلاین شبکه بانکی دچار مشکل شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما جای نگرانی نیست. معمولا تا 72ساعت پول به حساب شما برمی گردد. اما اگر این اتفاق نیفتاد می توانید با بانک عامل پرداخت اینترنتی ( پاسارگاد ) تماس بگیرید تا مشکل حل شود.

4) آیا امکان خرید اقساطی لاستیک وجود دارد؟

خیر، در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

5) آیا پرداخت اینترنتی در سایت لاستیک مارکت امن است؟

پاسخ: پرداخت اینترنتی به صورتی طراحی شده اند تا راحت و امن باشند. با این وجود نه تنها برای خرید لاستیک از لاستیک مارکت، بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی، برای امنیت بیشتر به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • در قیمت آدرس مرورگر خود مطمئن شوید که از پروتکل امن https به جای http استفاده شده باشد. این پروتکل در اول آدرس سایت نوشته می شود.
  • قبل از وارد کردن اطلاعات کارت بانکی، از وجود قفل طلایی رنگ در قسمت بالا و سمت راست مرورگر خود مطمئن شوید. در صورت نبودن این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
  • برای وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.

 

سوالات متداول ارسال سفارش ها

1) هزینه ارسال سفارش چگونه حساب می شود؟

پاسخ: هزینه ارسال لاستیک ها بسته به مبلغ سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است. و هنگام خرید به شما اطلاع داده می شود.

2) آیا می توانم ساعت و روز تحویل سفارش را تعیین کنم؟

پاسخ: زمان رسیدن سفارش های خارج از تهران، پس از تحویل به باربری بر اساس شهر مقصد بین 1 تا 4 روز متغیر است. بنابراین روز رسیدن کالا تقریبا مشخص است. اما ساعت رسیدن آن ها را نمی توان به صورت دقیق تعیین کرد.

اما ارسال تهران، شما می توانید زمان مناسب را برای تحویل گرفتن سفارش خود، را هنگام ثبت سفارش تعیین کنید. لاستیک مارکت تمام سعی خود را خواهد کرد که سفارش ها در زمان تعیین شده به دست شما برسد. اما گاهی ممکن است که به دلیل مسائل مختلف تحویل کالا در زمان تعیین شده ممکن نباشد. که در این صورت به اطلاع شما خواهد رسید.

3) آیا می شود سفارش خود را به صورت حضوری تحویل بگیریم؟

پاسخ: از آنجایی که لاستیک مارکت، یک فروشگاه اینترنتی است، تحویل حضوری کالا در محل لاستیک مارکت امکان پذیر نمی باشد.

4) تحویل فوری در چه مناطقی از تهران امکان پذیر است؟

پاسخ: به طور کلی تحویل فوری در تمام مناطق 22 گانه تهران امکان پذیر است. البته برای شهرهای اطراف تهران این امکان هم وجود دارد. اما هزینه آن متفاوت است.

 

سوالات متداول گارانتی و خدمات پس از فروش

1) آیا لاستیک ها، شامل مهلت 7 روزه گارانتی یا مرجوعی می شود؟

پاسخ: کلیه لاستیک ها یا محصولات ارائه شده در سایت لاستیک مارکت، از نظر فیزیکی باید سالم به دست مصرف کننده برسد. و همچنین شامل گارانتی سلامت فیزیکی و شامل 7 روز گارانتی مرجوعی می باشند. شرایط مرجوعی لاستیک را می توانید در اینجا بخوانید.

2)گارانتی سلامت فیزیکی چه شرایطی دارد؟

  • لاستیک خریداری شده از لحاظ فیزیکی مشکل داشته باشد.
  • لاستیک خریداری شده با مشخصات فنی که در سایت بوده مغایرت داشته باشد.

3) گارانتی محصولات موجود در لاستیک مارکت به چه صورت است؟

پاسخ: تمامی لاستیک ها در سایت لاستیک مارکت دارای گارانتی هستند. بعضی از این گارانتی ها به صورت شرکتی به شما ارائه می شود. و بعضی از لاستیک ها دارای گارانتی لاستیک مارکت هستند.
 

سوالات متداول قیمت

آیا قیمت محصولات در سایت لاستیک مارکت به روز هست؟

پاسخ: بله، لاستیک مارکت به صورت منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی می کند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()