0
« بازگشت به لیست اخبار | یکشنبه 3 اسفند 1399 در ساعت 46 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

لاستیک پیرلی Cinturato All Season

پیرلی از جدیدترین لاستیک چهار فصل خود به اسم  رو نمایی کرد. این لاستیک قرار است به عنوان جانشین All season Plus به بازار عرضه شود.

به گفته پیرلی این لاستیک عملکرد بهتری نسب هب مدل قبلی در زمستان و تابستان دارد. این ویژگی به دلیل استفاده از ترکیب مواد و الگوی آج جدید این لاستیک امکان پذیر شده، و باعث شده تا این تایر سازگاری خوبی در آب و هوای گرم و زمستانه داشته باشد. در شرایط زمستانی، و درجه حرارت پایین شیارهای رو آج لاستیک Cinturato All Season باز می شود تا برف راحت تر از بین آنها خارج شود و در حالت ترمزگیری ئ زمین های خشک، فاصله بین شیارهای آج لاستیک کمتر می شود تا سطح بیشتری برای ترمزگیری بهتر داشته باشد.

لاستیک پیرلی

در ساخت لاستیک پیرلی Cinturato All Season از مواد پلیمیری دو فاز استفاده شده که به طور شمیایی توسط ذرات سیلیکا به هم چسبیده شده اند. این نوع ساخت باعث شده تا آج این لاستیک نسبت به دمای محیط تغییر کند. در شرایط هوای سرد و مرطوب پایدار و نرم می باشد و در شرایط خشک و گرم به صورت سقت و سخت در می آید. همچنین پیرلی ادعا می کند که این ترکیب جدید باعث شده تا مقاومت غلطشی لاستیک کمتر باشد، که کاهش مصرف سوخت را نیز به همراه دارد.

 

منبع: tire technology international

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()