0
« بازگشت به لیست اخبار | یکشنبه 3 اسفند 1399 در ساعت 31 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

لاستیک نکسن اعلام کرده که قرار است، مدل های N Blue S، N Fera Sport و WinGuard Sport2 را برای نسل چهار آئودی A3 طراحی و تولید کند. نسل جدید این ماشین که برای اولین بار در ماه مارس 2020 رو نمایی شد، در دو مدل اسپرت بک و سدان، بر روی پلتفرم MQB فولکس واگن ساخته شده است.

لاستیک نکسن

 

لاستیک نکسن N Fera Sport، لاستیکی با بالاترین حد رانندگی اسپرت، که برای قاره اروپا طراحی شده است. این لاستیک عملکرد فوق العاده خوبی در مسیرهای خشک و مرطوب ارائه می دهد. از ویژگی های دیگر این تایر می توان به پایداری خوب در سرعت های بالا، هندلینگ خوب و حداکثر چسبندگی و ترمزگیری اشاره کرد. و با سایز 225/45R 17 91Y برای آئودی A3، طراحی و تولید شده است.

لاستیک نکسن

 

لاستیک نکسن N Blue S، که برای خودروهایی که عملکرد بالایی دارند و دوست دار محیط زیست هستند بسیار مناسب است. این تایر مقاومت غلطشی را به حداقل می رساند و به کاهاش مصرف سوخت و صدا بسیار کمک می کند. همچنین این لاستیک با شیارهای مناسبی که بر روی آجس دارد آب را به راحتی از زیر خود خارج می کند. این ویژگی باعث افزایش قدرت ترمز گیری خودرو می شود. شرکت نکسن این لاستیک را بخاطر مقرارت سختگیرانه CO2، و با رعایت استانداردهای زیست محیطی اروپا طراحی و تولید کرده است.

این مدل لاستیک نکسن، با سایز 205/55R 16 91V برای آئودی A3، طراحی و تولید شده است.

لاستیک نکسن WinGuard Sport2، که به صورت تایری آلپاین طراخی شده است. و علاوه بر اینکه پایداری و هندلینگ خوبی را در مسیرهای برفی و یخ زده به وجود می آورد، ترمزگیری و هندلینگ بسیار خوبی هم در زمین های خشک و مرطوب دارد. این مدل با سایز 205/55R 16 91H برای آئودی A3 طراحی و تولید شده است.

لاستیک نکسن

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()