0
« بازگشت به لیست مقالات | جمعه 27 خرداد 1401 در ساعت 49 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 39 )

معرفی لاستیک مناسب برای خودروهای هیوندای

هیوندای را می توان یکی از موفق ترین خودروسازهای کره جنوبی دانست که توانسته است در بازارهای جهانی موقعیت بسیار خوبی را برای خود به وجود بی آورد. این شرکت سعی کرده است که پا به پای خودروسازهای برتر جهان حرکت کند و خود را به رقیبی جدی برای شرکت های معروف و قدیمی اروپای و آسیایی تبدیل کرده است.

محصولات این شرکت تنوع بسیار خوب و کیفیت بالایی دارند و همین موضوع باعث شده تا راه خود را به سایر کشورهای جهان باز کنند. امروزه اتومبیل های ساخت هیوندای را می توان در کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی دید که مصرف کننده های زیادی را به سمت خود جذب کرده اند.

یکی از کشورهایی که اتومبیل های هیوندای در آن طرفدارن بسیار زیادی دارد ایران است. محصولات با کیفیت و پر آپشن این خودروساز باعث شده تا مصرف کننده های بسیاری در ایران از اتومبیل های هیوندای استفاده کنند. و از آنجایی که هیوندای مدل های بسیار زیاد و متنوعی را در ایران دارد، این موضوع باعث شده تا لاستیک های مختلفی برای هرکدام از آن های مورد استفاده قرار بگیرد. همین موضوع سبب شده تا دارندگان این اتومبیل ها هنگامی که میخواهند لاستیک های جدید برای آن های بخرند دچار سردرگمی شوند.

به همین دلیل قصد داریم در این مطلب لاستیک مناسب برای هر مدل از خودروهای هیوندای را به شما معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب و خرید بهتری داشته باشید.

بهترین لاستیک برای هیوندای سوناتا NF اتاق قدیم

 انتخاب بهترین لاستیک برای خودروهای هیوندای

هیوندای سوناتا NF پنچمین نسل از خانواده سوناتا است که از سال 2004 تا 2009 تولید و توسط شرکت آسان موتور در ایران عرضه شده است. این خودرو دارای یک موتور 2400 سی سی است که توانایی تولید 159 اسب بخار دارد. و در دو مدل گیربکس دستی و اتوماتیک وارد بازار شده است. همچنین مدل دیگری از این اتومبیل که موتور 3300 سی سی با قدرت 235 اسب بخار با گیربکس اتوماتیک تولید و عرضه شده است. آپشن های متنوع، ظاهر جدید و کیفیت بالای این خودرو، آن را به یکی از محبوب ترین اتومبیل های هیوندای در زمان خود تبدیل کرد. سوناتا ان اف به قدری با کیفیت بوده که تا الان هم در حال استفاده است.

برای مدل چهار سیلندر این ماشین از رینگ های 16 اینچی استفاده شده است. که بر روی آن از لاستیک 215/60R 16 کومهو و هانکوک به عنوان لاستیک فابریک استفاده شده است. به علاوه برای این مدل می توان از لاستیک225/60R 16 هم استفاده کرد.
اما برای مدل 6 سیلندر سوناتا از رینگ های 17 اینچی استفاده شده که بر روی آن از لاستیک 215/55R 17 کومهو و هانکوک به عنوان لاستیک فابریک استفاده شده است. برای این مدل می توان از لاستیک با سایز 225/55R 17 و 235/55R 17 هم استفاده کرد که سواری نرم تر و چسبندگی و هندلینگ بهتری را برای اتومبیل فراهم میکند.

 

بهترین لاستیک برای هیوندای آزرا اتاق قدیم

انتخاب بهترین لاستیک برای خودروهای هیوندای

نسل چهارم هیوندای آزرا در سال 2006 به بازار معرفی و تقریبا در همان سال وارد بازار خودروی ایران شد. این اتومبیل به عنوان یک سدان نیمه لوکس در بازار ایران به سرعت مورد استقبال مصرف کننده های ایرانی قرار گرفت. این اتومبیل یک پیشرانه 6 سیلندر 3.3 لیتری دارد که نیرویی معادل 235 اسب بخار قدرت را تولید می کند که توسط جعبه‌دنده 5 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می کند. همچنین هیوندای آزرا یک مدل فیس لیف شده دارد که در سال 2011 وارد بازار شده است. قدرت موتور این مدل تا 260 اسب بخار ارتقا پیدا کرده که توسط یک گیر بکس 6 سرعته اتوماتیک که جایگزین نمونه 5 دنده مدل پیشین شده است به چرخ های جلو انتقال پیدا می کند.

از آنجایی که هیوندای آزرا ماشین پر قدرت و پر شتابی است، داشتن لاستیک های مناسب و با کیفیت برای آن بسیار واجب است. شرکت هیوندای برای این اتومبیل از رینگ های 17 اینچی که با لاستیک 235/55R 17 هانکوک و کومهو پوشیده شده است استفاده کرده است. این بهترین سایز لاستیک است که می توان برای این اتومبیل استفاده کرد.

 

بهترین لاستیک برای هیوندای سانتافه

 

انتخاب بهترین لاستیک برای خودروهای هیوندای

نسل دوم هیوندای سانتافه را می توان یکی از موفق ترین شاسی بلندهایی دانست که بین سال های 2009 تا 2012 وارد بازار اتومبیل ایران شده است. محبوبیت این نسل از هیوندای سانتافه تا امروز نیز ادامه پیداکرده و این خودرو هنور هم یکی از موردتوجه‌ترین کراس‌اوورهای دست‌دوم در بازار به حساب می آید.

نسل دوم سانتافه با دو نوع موتور مختلف وارد کشور شده است؛ سانتافه 2007- 2009 دارای یک موتور 6 سیلندر تنفس طبیعی به حجم 2.7 لیتر است که توانی برابر با 185 اسب بخار را دارد. که این نیرو توسط یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک به محورهای جلو و عقب می‌شود. نسخه فیس‌لیفت شده هیوندای سانتافه علاوه بر تغییرات ظاهری، دارای یک موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر است که توانی معادل 276 اسب بخار را تولید می کند.

شرکت هیوندای برای این مدل از رینگ های 18 اینچی استفاده کرده و آن های را با لاستیک فابریک 235/60R 18 هانکوک و کومهو پوشانده است. این لاستیک را می توان مناسب ترین لاستیم برای سانتافه دانست. با این حال اگر دوست دارید چسبندگی بیشتر و هندلینگ بهتری داشته باشید می توانید از لاستیک با سایز 245/60R 18 هم استفاده کنید.

 

بهترین لاستیک برای هیوندای توسان 2007-2010

انتخاب بهترین لاستیک برای خودروهای هیوندای

این خودروی هیوندای ابتدا در سال 2004 به بازار اتومبیل آمریکا معرفی و عرضه شد. و یکسال پس از آن وارد بازار جهانی و بعدتر در سال 2009 وارد بازار ایران شد. هیوندای توسان را می توان یکی از قابل اطمیان ترین اتومبیل های کراس اوور هیوندای دانست در آمریکا دانست. ان ماشین توانسته است تمام نشان های ایمنی و کیفی ایالات متحده را کسب کند.

قلب تپنده ی این اتومبیل را یک موتور 2700 سی سی 6 سیلندر است که می تواند 195 اسب بخار نیرو را تولید کند. این نیرو توسط یک گیربکس اتوماتیک 4 سرعته به هر چهار چرخ وارد می شود و می تواند سرعت این اتومبیل را ظرف مدت 11 ثانیه از از ضفر ب0 100 کیلومتر در ساعت برساند. شرکت هیوندای برای این اتومبیل از رینگ 16 اینچی استفاده کرده است که آن های را با لاستیک 235/60R 16 کومهو و هانکوک پوشانده است. این سایز لاستیک را می توان بهترین و خوب ترین تایر برای هیوندای توسان دانست.

 

بهترین لاستیک برای هیوندای النترا

انتخاب بهترین لاستیک برای خودروهای هیوندای

النترا را می توان یکی از جمع و جورترین اتومبیل های سدان ساخته شده توسط هیوندای دانست که بخاطر داشتن ظاهر اسپرت و همچنین آپشنهای خوبی که روی آن نصب شده است محبوب بسیار زیادی را در بازار ایران به دست آورده است. نسل ششم این اتومبیل از سال 2017 وارد ایران شده که رقیب بسیار جدی برای تویوتا کرولا به حساب می آید.

نسل قبلی هیوندای النترا دارای یک موتور 1800 سی سی تنفس ظبیعی است که 148 اسب بخار قدرت تولید می کند و این قدرت توسط یک گیربکس 6 اتوماتیک تیپ ترونیک به چرخ های جلو انتقال پیدا می کنذ. اما برای نسل جدید این اتومبیل مهندسان هیوندای برای آن یک موتور قوی تر چهار سیلندر با حجم 2 لیتر را استفاده کرده اند که توانایی تولید 153 اسب بخار نیرو را دارد و آن را توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو وارد می کند.

طراحان هیوندای برای النترا نسل پنجم از رینگ های 17 اینچی استفاده کرده اند. و از لاستیک 215/45R 17 کومهو و هانکوک به عنوان لاستیک فابریک برای این اتومبیل استفاده شده است. البته بسیاری از دارندگان این اتومبیل از ترکیدن و باد کرد دیواره های لاستیک خود در اثر برخورد با دست انداز و چاله های خیابانی شکایت دارند. برای حل این مشکل شرکت هیوندایی برای نسل جدید النترا از لاستیک 225/45R 17 کومهو و هانکوک به عنوان لاستیک فابریک استفاه کرده است. ولی شما می توانید برای نسل قبلی این اتومبیل از لاستیک 215/50R 17 کومهو یا هانکوک هم استفاده کنید.

 

بهترین لاستیک برای هیوندای سوناتا YF

 

انتخاب بهترین لاستیک برای خودروهای هیوندای

سوناتا YF ششمین نسل از خانواده سوناتا است که در سال 2011 برای اولین بار وارد ایران شد. سوناتا YF با طراحی بسیار مدرن خود و همچنین امکانات زیادی که با خود داشت سبب شد تا به یکی از موفق‌ترین خودروهای وارداتی بازار تبدیل شود. هیوندای سوناتا YF در ایران تنها با یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری عرضه شد. این موتور تنفس طبیعی می‌تواند 177 اسب بخار قدرت و 229 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این نیرو به کمک یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می شود. شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو 10 ثانیه است و حداکثر سرعت 208 کیلومتر بر ساعت است. 

طراحان هیوندای برای این اتومبیل از رینگ های آلیاژی 18 اینچی استفاده کرده اند و آنها را با لاستیک 225/45R 18 کومهو و هانکوک پوشانده اند. البته به دلیل فاق کوتاهی که این لاستیک فابریک دارد در اثر افتادن در چاله ها و دست اندازهای خیابانی دچار ترکیدگی و یا باد کردن بر روی دیواره می شوند. برای اینکه این مشکل را برطرف کنید بهتر است از لاستیک 225/50R 18 و 235/45R 18 به عنوان تایر جایگزین برای این اتومبیل استفاده کنید.

 

بهترین لاستیک برای هیوندای جنسیس

بهترین لاستیک برای خودروهای هیوندای

هیوندای جنسیس سدان را کی می توان یکی از لوکس ترین و جذاب ترین خودروهای این شرکت به حساب آورد، که در سال 2007 معرفی و از سال 2008 وارد بازارهای جهانی شد. این اتومبیل دارای یک موتور 6 سیلندر با حجم 3800 سی سی با قدرت 290 اسب بخار می باشد. که این نیرو را توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک به چرخ های عقب انتقال می دهد.

با توجه به مشخصات فنی هیوندای جنسیس می توان گفت که یک اتومبیل عمکلرد بالا است. برای همین موضوع طراحان هیوندای برای این اتومبیل از رینگ های آلیاژی 18 اینچی استفاده کرده اند و برای داشتن عملکرد بهتر و چسبندگی بیشتر بر روی آن لاستیک فابریک با سایز 235/50R 18 از برند کومهو و هانکوک استفاده کرده اند. به همین دلیل لاستیک هیوندای جنسیس باید از برندی باشد که بتواند بهترین عمکلرد و چسبندگی را برای این غول هیوندای به وجود بی آورد. البته برای این اتومبیل می توان از لاستیک با سایز 245/50R 18 نیز استفاده کرد که سبب می شود چسبندگی این اتومبیل 2 برابر شود.

محصولات مرتبط

ارسال نظر

علی :
2 0
سلام.آیا اگر بجای فاق ۴۵ از لاستیک با فاق ۵۰ در سوناتای yf استفاده کنیم،اثر نامناسبی در عملکرد ترمز مخصوصا سیستم ABS نخواهد داشت؟
مدیریت :
3 0
خیر. اتفاقا سواری نرم تری و به وجود میاره. و مشکل دو پوستی یا باد کردن دیواره لاستیک و برطرف میکنه
عطا :
1 1
سلام برای توسان ix35 لاستیک کویر تایر مناسب هست؟پهنای ۲۲۵ یا ۲۳۵ کدوم عملکرد بهتری داره؟
مدیریت :
1 2
سلام برای توسان IX35 هم می تونید از لاستیک 225/55/18 و 235/55/18 استفاده کنید. لاستیک پهن می تونه چسبندگی و هندلینگ ماشین شما رو بهتر کنه.
محمد :
3 0
سلام برای هیوندای ای ۴۰لاستیک ۲۲۵،۵۰،۱۸میشه انداخت و داخل اطاق نمیگیره چون فاق فابریکش ۴۵هستش
مسعود :
2 0
درود آیا میتوان به جای فاق 55 از فاق 60 رای توسان ix35 استفاده نمود لطفا معایب و محاسن و بیان بفرمایید ممنون
مدیریت :
1 1
سلام خیر ذوست عزیز تقریبا 1 سانتی متر ارتفاع دیواره لاستیک شما بلند تر میشه. این کار سواری ماشین نرم تر می کنه.
محمد مهدی :
1 0
سلام من برای سوناتا ال اف مدل ۲۰۰۶ ۴ سیلندر لاستیک ۱۸ ۵۵ ۲۳۵ استفاده کردم ولی ماشین به شدت میکوبه و سواری ماشین واقعا بد شده این میتونه از رینگ و لاستیک باشه لاستیک کومهو ۴ فصله
مدیریت :
1 0
سلام دوست عزیر اول اینکه این لاستیکی که برای ماشین استفاده کردید اصلا مناسب نیست شما باید از لاستیک با سایز 225/50/18 یا 235/45/18 و در آخر سایز 235/50/18 استفاده می کردید. ولی بهترین سایز برای ماشین شما 225/50/18 هستش. ولی قبل از اینکه بخواین لاستیک رو عوض کنید از سالم بودن رینگ و جلوبندی ماشین مطمعن بشید.
جواد :
3 2
سلام لاستیک ماشین بنده از دیواره هاش باد کرده به نظرتون فاق ۵۰ میتونه حل کنه مشکل رو. ماشینم النترا ۲۰۱۴ هست
بهزاد ضرغامی :
0 0
درود و سپاس.بهترین لاستیک برای سوناتا ال اف ۲۰۱۷ پیشنهاد میدید.تشکر
فرهاد :
0 0
سلام. لاستیک استاندارد سوناتا ال اف بنزینی ۲۳۵/۴۵/۱۸ هست. اگر بجای آن لاستیک سایز ۲۴۵/۴۵/۱۸ جایگزین کنم آیا روی شتاب، سرعت، فشار به موتور گیربکس و جلوبندی تاثیر منفی میزاره؟
مدیریت :
1 0
سلام بله می تونید استفاده کنید و تاثیری روی شتاب و جلوبندی نداره.
وحید :
0 0
سلام. لاستیک مناسب i30 کدام است و چه انتخاب هایی وجود دارد؟
مدیریت :
4 0
سلام هیوندای i30 چند مدل رینگ با سایز مختلف داره. اگه رینگ ماشینتو 17 اینچی باشه لاستیک مناسب براش 225/45/17 هستش اگه رینگ ها 16 اینچی باشه لاستیک مناسب 205/55/16 هست و اگه رینگ 15 اینچی باشه لاستیک مناسب 195/65/15 هست
ابی :
2 1
سلام برای رینگ ۱۷ i30 آیا فاق ۵۰ با پخ نای ۲۱۵ قابل نصب است؟
Ebi :
1 0
آیا لاستیک هیونداi30 با رینگ فابریک ۱۷ که فاق آن ۴۵ است قابلیت تغیر به ۵۰ را دارد
محمد حسن فاضلی :
0 0
سلام، عرض ادب ، ببخشید برای سوناتا ال اف 2017 برای اینکه کف ماشین گیر نکنه میتونم به جای لاستیک 215 55 17 از لاستیک 215 60 17 استفاده کنم ؟
بهار شفیعی :
2 1
سلام وقت بخیر فابریک هیوندای اکسنت مدل نود و هفت ۱۹۵/۵۰/16 هست و چون فاق اش کوتاه دوپوسته شده ایا من میتونم از لاستیک با سایز ۱۹۵/۵۵/۱۶ استفاده کنم نمایندگی مرکزی میگه نه نمیشه ولی نمایندگی های دیگه میگن ما نمیدنینم باید مکانیک بگه
بهار شفیعی :
10 0
سلام وقت بخیر برای هیوندایاکسنت مونتاژ کرمان موتور سایز فابریک ۱۹۵/۵۰/۱۶ به دلیل کوتاه بودن فاق تو دست انداز باد کرده ابا میتوان از سایز ۱۹۵/۵۵/۱۶ استفاده کرد؟
Mahan :
1 0
با سلام برای سوناتا yf مدل ۲۰۱۴ بین رینگ و لاستیک با سایز 225/50R18 و ۲۳۵/۵۰R18 برای جاده های ناهموار شهرستان های جنوب کدومش ترجیح داده می شود؟
مدیریت :
2 1
سلام ببینید دوست عزیز بهتری لاستیک هایی که میشه برای هیوندای yf استفاده کرد ۲۲۵/۵۰/۱۸ ، ۲۳۵/۴۵/۱۸ هستش. البته ۲۳۵/۵۰/۱۸ هم میشه استفاده کرد ولی چند تا مشکل داره ۱_ ظاهر ماشین و یکم بد میکنه ۲_ وزن ماشین زیاد باشه امکان گیر کردن هستش ۳_ هندلینگ خوبیو برای ماشین نداره
علیرضا تابان :
1 2
به تازگی ۴حلقه لاستیک کویر برای سانتافه ۲۰۰۹ خود خریدم که بجای فاق ۶۰ از فاق ۵۵ برایم سوار کردن ، ایا مشکلی برای ماشین و راننگی ایجاد می نماید؟ متشکرم
:
4 1
سلام دوست عزیز برای گرنجور که فابریکی ۲۴۵/۴۵/۱۸ هست اگر ۲۴۵/۵۰/۱۸ بندازنم مشکلی پیش میاد؟؟
سیدعلی طباطبایی ... :
0 0
سلام و عرض ادب و احترام ‌. لاستیک235/55/18 واسه تیگو7 مناسب است ؟یانه؟ درضمن فابریک خودش225/60/18 هستش. لطفاً راهنماییم کنید.باتشکر.
سام :
0 0
برای رینگهای ۱۸اینچی سوناتا yf حداکثر فاق لاستیکی که میشه بدون بالا بردن ارتفاع ماشین استفاده کرد چه سایزیه که گیر نکنه؟
مدیریت :
0 0
سلام برای سوناتا yf می تونید از لاستیک 235/45/18 و 225/50/18 و 235/50/18 استفاده کنید. موفق باشید
:
0 0
سلام من سوناتا ال اف مدل 2015 دارم. میتونم از لاستیک 235.50.18 استفاده کنم... چند جا گفتند به سیستم تعلیق ماشین آسیب میزنه. راهنمایی بفرمایید.
مدیریت :
0 0
سلام برای سوناتا ال اف می تونید از سایز 235/50/18 استفاده کنید و مشکلی پیش نمیاد برای اتومبیل شما.
مجید :
6 0
سلام. برای النترا ۲۰۱۷ رینگ ۱۷ اینچ فاق ۵۰ بهتره یا ۴۵؟
احمد خسروی :
1 0
برای سوناتا وای اف ۲۴۵-۴۵ چه مارکی بهتر هست خرید؟نکسن. کمهو یا هانکوک؟
جمشید :
0 0
سلام،من برای النترا ۲۰۱۴ ام می خوام لاستیک نو بگیرم،می گن بجای 225/45/17 از 225/50/17 استفاده کنی بهتره، نظر شما چیه؟
مدیریت :
0 0
سلام بله می تونید از این سایز استفاده کنید و مشکلی نداره.
محسن :
0 0
سلام من النترا 2017 دارم و لاسیک ان 225/45R 17 میباشد و مشگل برامدگی و باد کرد دیواره های لاستیک خود در اثر برخورد با دست انداز و چاله های خیابانی دارد . آیا میتوانم از 225/50R 17 استفاده کنم ؟ ... پیشنهاد شما چیست ؟
مدیریت :
0 0
سلام بله می توانید از سایز جایگزین 225/50R17 استفاده کنید.
محمد علی :
0 0
باسلام من اکسنت ۹۷ کرمان موتور دارم ولاستیک های اون 195/50R16است ولی رگهای داخل خیابان رو ودست اندازهای کوچیک رو نشون میده. آیامیتوان از سایز دیگری استفاده کرد ؟
مدیریت :
0 0
سلام می تونید از لاستیک 195/55/16 یا 205/50/16 استفاده کنید
یلدا :
1 0
سلام،،برای ماشین هیوندای i20 مدل ۲۰۱۳ چه لاستیکی مناسب هست که بگیرم ۱۹۵/۵۰/۱۶
احمد :
0 0
با سلام. وقت بخیر سوناتا yf مدل ۲۰۱۴ موتور ۲۴۰۰ سی سی دارم سایز رینگش ۱۶ سایز لاستیکاش ۲۰۵ با فاق ۶۵ میخواستم ببینم میشه روی همین رینگ ۱۶ لاستیک ۲۱۵ یا ۲۲۵ بندازم.با تشکر
‌پژمان :
0 0
ایا میشه برای ix55 از لاستیک ۲۶۵/۶۰/۱۸ استفاده کرد
رضا بخشی بی نیا ... :
0 0
سلام خودروی سوناتا 2008 دارم از سایز لاستیک 225/60/16 استفاده می کنم می توانم از لاستیک سایز 235/60/16 استفاده کنم یا از چه لاستیکی استفاده کنم که نرمتر باشد منتها پهنای لاستیک برام مهمه
الیاس :
0 0
سلام لاستیک برای ون هیونداH350چی خوب هستش بندازم
پریناز حقیقت :
0 0
سلام‌من آزرا گنجور ۲۰۱۲ دارم چ لاستیکی براش مناسبه؟؟؟
مهدی :
0 0
با سلام من خودم توسان ای ایکس ۳۵دارم دو سال پیش ک لاستیک کویر خریدم
مهدی :
0 0
لاستیک کویر رو برای ای ایکس ۳۵خریدم بعد کمتر از دو سال با اون‌که کارکردی نداشتم ۱۰هزار تا لاستیک ترک خورد و خشک و با صدای خیلی بالا ولی الان چند ماهه لاستیک مکسس خریدم نگم از کیفیت عالی و‌هندلیگ بالای این لاستیک از زمین تا اسمون فرقشه
جلیل ابریشمی :
0 0
سلتم من النترای ۲۰۱۸ دارم بغل لاستیک باد کرده و کلا ماشین خیلی خشکه شنیدم اگر از لاستیهای فاق بلندتر استفاده کنم ماشین نرم میشه ایا از فاق ۶۰ هم میشه استفاده کرد
علی :
0 0
سلام سوناتا ۲۰۰۷ با حجم ۳/۳ از چه شاخص سرعت و وزن باید استفاده کرد
مدیریت :
0 0
سلام کد وزن بالای 99 و کد سرعت حداقل V باید باشه.
شفیعی :
0 0
سلام برای توسان 2014لاستیک فابریک که کارخانه هیوندا استفاده کرده چه سایزی و چه گل هست؟
مدیریت :
0 0
سلام لاستیکی که استفاده شده از برنده های کومهو نکسن و هانکوک هستش.ولی طرح آج موضوع مهمی نیست چون آج های جدید تکنولوژی و کیفیت سواری بهتری نسبت به لاستیک طراحی شده در سال 2014 دارند.
مصطفی :
0 0
سلام توسان 2014مالک قبلی از لاستیک ایرانی استفاده کرده و 90درصد گوشت داره خیلی اختلاف هست از نظر سواری بلانس و هندلینگ ماشین بین لاستیک ایرانی و خارجی؟
مدیریت :
0 0
سلام از لحاظ کیفیت، سواری و تکنولوژی ساخت بین لاستیک های ایران و خارجی تفاوت بسیار هستش.
:
0 0
سلام برای خودروی آوانته میشه از لاستیک ۲۱۵ استفاده کرد؟
مدیریت :
0 0
سلام وقتتون بخیر باشه برای آوانته می تونید از لاستیک 205/60/15 استفاده کنید.
مهران :
0 0
سلام،من آزرا گرنجور نسل پنجم 2012 تازه گرفتم سایز لاستیک زیرش245/50/18 هستش، و تو حرکت جاده دست انداز آروم رد شدنی علی الخصوص چندنفر نشستیم صدا میده و یا گیر میکنه و کوبیدن داره،،، علتش چی میتونه باشه؟؟؟
مدیریت :
0 0
سلام سایز فابریک این ماشین 244/45/19 هستش. که با 245/50/18 جایگزین شده. از سایز فابریک و برندهای کره ای استفاده کنید.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
2 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()