0
« بازگشت به لیست اخبار | یکشنبه 3 اسفند 1399 در ساعت 47 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت پورشه برای بالا بردن عملکرد و کارایی خودروی GT3 911 قرار است از لاستیک میشلن Pilot Sport Cup2 R Connect، به عنوان لاستیک فابریک استفاده کند.

این لاستیک برای راننده هایی که می خواهند خودروی آنها عملکرد خوبی داشته باشد طراحی شده است. طراحی این لاستیک از Michelin Pilot Cup2 الهام گرفته شده است و در ساخت آن از موادی که برای ساخت لاستیک های مسابقه ای به کار رقته، استفاده کرده اند. همچنی این لاستیک از فناوری Michelin Track Connect استفاده شده است. این فناوری به رانندگان اجازه می دهد تا با استفاده از اپلیکیشن Track Connect لاستیک میشلن که بر روی تلفن های هوشمند نصب می شود، به طور مداوم فشار باد تایرها را به صورت آنلاین کنترل کنند. این فناوری باعث می شود تا لاستیک ها عملکرد خوبی هنگام رانندگی داشته باشند.

 

لاستیک میشلن

 

لاستیک میشلن Pilot Sport Cup2 به طور خاص برای پورشه 911 جی تی 3 طراحی شده است. این لاستیک با سایز  255/35ZR 18 برای چزخ های جلو و 315/30ZR 21 برای چرخ های عقب، به صورت فابریک بر روی این خودرو نصب شود.

لاستیک میشلن Pilot Sport Cup2 R Connect  با پیشرفته ترین فناوری ها و بالاترین سطح کیفیت طراحی و تولید شده است. این لاستیک بالاترین دوام، بهترین چسبندگی و هندلینگ را برای خودرو به وجود می آورد و این امکان را فراهم می کنند تا ایمنی خوبی را در جاده و رانندگی نرم و راحتی را در مسیرهای طولانی داشته باشید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()