0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 12 ارديبهشت 1400 در ساعت 6 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بررسی لاستیک هانکوک DynaPro HP2 RA33

لاستیک هانکوک DynaPro HP2 RA33 نسل جدید و پیشرفته سری پیشین خود یعنی DynaPro HP است. عملکرد این لاستیک نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت زیادی داشته و چسبندگی، کنترل، راحتی و طول عمر آج آن بسیار بهبود پیدا کرده است.

لاستیک هانکوک DynaPro HP2 RA33 برای آن دسته از رانندگان طراحی و تولید شده است که دوست دارند اتومبیل کراس اوور یا SUV شان بهترین عملکرد و کارایی را در تمامی شرایط آب و هوایی و جاده ای داشته باشد.

بررسی لاستیک هانکوک dynapro hp2 ra33

مهندسان هانکوک برای ساخت آج DynaPro HP2 RA33 از ترکیب پیشرفته سیلیس استفاده کرده اند. همچنین برای اینکه چسبندگی آن در زمین های خشک و مرطوب خوب باشد شکل آج آن را به صورت متقارن طراحی کرده اند. همچنین بلوک های شانه ای آج این لاستیک با استفاده از فناوری های جدید و به صورت سه بعدی ساخته شده که ترکیب آن با دنده های مرکزی و پیوسته آج فرمان پذیری و پایداری بهتر را در پیچ ها به وجود آورده است. که این ویژگی در مدل قبلی این لاستیک به چشم نمی خورد.

بررسی لاستیک هانکوک dynapro hp2 ra33

ترکیب ساخت به علاوه شیارهای پهن و بهینه شده روی آج باعث شده تا هانکوک DynaPro HP2 RA33 چسبندگی بسیار خوبی را در زمین های خیس و مرطوب داشته باشد. و از خطر هیدروپلنینگ به خوبی جلوگیری می کند.

مهندسان Hankook هر بلوک آج را به گونه ای طراحی کرده اند تا چسبندگی بهتری در زمین های برفی داشته باشد. همچنین این ویژگی باعث شده تا ترمزگیری بهتر و مقاومت غلطشی کمتری برای لاستیک به وجود بی آید. که این موضوع باعث کاهش مصرف سوخت در لاستیک DynaPro HP2 RA33 شده است.

بررسی لاستیک هانکوک dynapro hp2 ra33

در ساخت لاستیک DynaPro HP2 RA33 از جدیدترین فناوری هانکوک به نام Hankook Silencer Sipe به استفاده شده که سر و صدا را در هنگام حرکت بسیار کاهش داده که از بهترین ویژگی های این لاستیک به حساب می آید.

برای ساخت لاستیک DynaPro HP2 RA33 از دو کمربند فولادی استفاده شده است که برای استحکام و دوام بیشتر با نواری های نائلونی پوشیده شده است.

این لاستیک برای تمامی خودروهای کراس اوور و SUV با سایز رینگ 16  تا 20 اینچی مثل تویوتا راو4، هیوندای سانتافه و کیا موهاوی با کدهای سرعت H و V طراحی و تولید شده است. همچنین هانکوک، DynaPro HP2 RA33 را برای 100 هزار کیلومتر گارانتی کرده است.

بررسی لاستیک کومهو Crugen Premium KL33

مزایا لاستیک هانکوک DynaPro HP2 RA33

  • چسبندگی خوب در زمین خشک
  • هندلینگ خوب
  • ترمزگیری خوب
  • سواری نرم و کم صدا
  • عمر آج خوب
  • عملکرد خوب در برف سبک

معایب لاستیک هانکوک DynaPro HP2 RA33

  • چسبندگی در زمین های مرطوب می توانست کمی بهتر باشد

نتیجه گیری

اگر جزو آن دسته از راننده ها هستید که به دنبال لاستیک چهار فصل با چسبندگی، هندلینگ خوب و همچنین طول عمر آج بالا هستید لاستیک هانکوک DynaPro HP2 RA33 می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد.

یکی دیگر از ویژگی های خوب این تایر چسبندگی و ترمزگیری خوب در برف سبک است. و باعث شده تا لاستیک DynaPro HP2 RA33 عملکرد خوبی را در زمستان داشته باشد. علاوه بر این کم سر و صدا بودن یکی دیگر از ویژگی های خوب این تایر به حساب می آید.

البته این لاستیک کمی ضعف در پیچ ها دارد که ممکن است شما را به عنوان یک راننده نا امید کند. که البته چون DynaPro HP2 RA33 یک لاستیک با عملکرد بالا نیست بنابراین نباید چنین انتظاری از آن داشته باشید.

در کل Hankook DynaPro HP2 RA33 یک لاستیک خوب چهار فصل است. و اگر چه عملکرد آن به اندازه لاستیک های پیرلی و کنتیننتال نیست، اما قیمت مناسبی که بایت آن پرداخت می کنید شما را راضی می کند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()