0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 18 ارديبهشت 1400 در ساعت 52 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بررسی لاستیک نکسن N5000 Plus

اگر به دنبال لاستیک چهار فصلی هستید که عملکرد خوبی را در تمام شرایط آب و هوایی داشته باشد و به علاوه اینکه قیمت مناسبی هم نسبت به عملکردش داشته باشد لاستیک نکسن N5000 Plus انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود. لاستیک نکسن N5000 Plus نسخه پیشرفته و جدیدتر لاستیک محبوب این شرکت یعنی N5000 است که قابلیت ها و ویژگی های بهتری نسبت به آن دارد. در ادامه سعی داریم تا این لاستیک را بررسی کنیم و مزایا و معایب آن را به شما معرفی کنیم.

بررسی لاستیک نکسن n500 plus

لاستیک نکسن N5000 Plus دارای آج چهار فصلی است که عملکرد بسیار خوبی در تمامی شرایط آب و هوایی دارد. شیار های بهنیه شده روی آج این لاستیک به چسبندگی این لاستیک را در مسیرهای خشک بسیار بهبود بخشیده است. همچنین این شیار ها به خروج راحت و سریع آب از زیر لاستیک بسیار کمک می کند. این ویژگی علاوه بر اینکه به چسبندگی بهتر این لاستیک در زمین های خیس کمک می کند، خطر هیدروپلنینگ را هم به خوبی کاهش می دهد.

به علاوه این شیارهای بهینه شده آج می تواند گرما را به صورت یکنواخت در روی سطح تایر پخش کند. مهندسان شرکت نکسن این ویژگی را برای افزایش طول عمر این لاستیک طراحی کرده اند. همچنین برای اینکه N5000 Plus پایداری بیشتری در پیچ ها و در هنگام شتاب گیری داشته گیری داشته باشد بلوک های مستقل و محکم تری برای آج کناری لاستیک طراحی کرده اند. این نوع طراحی باعث می شود که فرمان پذیری با این لاستیک بسیار خوب و با کیفیت باشد. همچنین این ویژگی کمک می کند تا اتومبیل در پیچ ها هیندلینگ بهتری داشته باشد.

بررسی لاستیک نکسن n500 plus

علاوه بر این ها شیار های روی آج این لاستیک به گونه ای طراحی شده اند که باعث می شوند تا سواری نرم، راحت و کم صدایی را برای شما به وجود بی آورد. همچنین برای اینکه N5000 Plus دوام و پایداری بهتری داشته باشد از دو رشته فولادی که توسط نوارهایی از پلی استر پوشیده شده استفاده کرده اند.

لاستیک نکسن N5000 Plus برای رینگ های 15 تا 19 اینچی برای خودروهای مثل هیوندای سوناتا، کیا سراتو، هیوندای النترا و انواع پژو  با کد سرعت V و H طراحی و تولید شده است. همچنین شرکت نکسن آج این لاستیک را برای 110 هزار کیلومتر گارانتی کرده است.

مزایا لاستیک نکسن N5000 Plus

  • چسبندگی خوب در مسیرهای خشک و مرطوب
  • شواری نرم و بسیار کم صدا
  • قیمت مناسب

معایب لاستیک نکسن N5000 Plus

  • در برف و یخبندان سنگین عملکرد ضعیفی دارد

نتیجه گیری

در کل لاستیک نکسن N5000 Plus عملکرد خیره کننده ای نسبت به قیمتی که بابت آن پرداخت می کنید دارد. و برای رانندگی های روزمه بسیار مناسب است. البته این لاستیک در زمستان و برف های سنگین عملکرد ضعیفی دارد که این موضوع برای اکثر لاستیک های چهار فصل وجود دارد.

ولی با توجه به عملکرد خوبی که نسل قبل این لاستیک داشته، نکسن N5000 Plus همان قابلیت ها را به اضافه یکسری ویژگی های جدید مثل چسبندگی بهتر در مسرهای خشک و مرطوب، عملکرد و هندلینگ بهتر در پیچ ها و سواری نرم تر دارد. پس با توجه به مبلغی که بابت آن پرداخت می کنید و ویژگی های که این لاستیک برای شما به وجود می آورد می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
5 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()